вс
Субота
21.07.2018
16:50
Форма входу
Нові файли
[17.05.2018]
Протокол про вибір і... (0)
[10.05.2017]
Підсумкові контрольн... (0)
Пошук
Часті питання
ЗНО ВНО математика внешнее независимое оценивание зовнішнє незалежне оцінювання иностранный язык ІКТ завдання загальна середня освіта внешнее независимое тестирование зовнішнє незалежне тестування connecting classrooms МЕТОДИКА газета легкая атлетика чемпионат мира IAAF Донецк английский язык урок план-конспект мультимедиа презентация мероприятия начальные классы информация мон физика Анкета объявления линейка 1 сентября англійська мова іноземна мова праздники Последний звонок 8 марта история Конспект перекличка каникулы ВНЗ вступительные экзамены вступні екзамени вузы Дистанционное обучение внешкольные акции эко-акции 1 класс фестиваль школьная газета Маёвка Конкурс достижения природа поход Ученики 2014 бориса Грінченка 9 класс школа занятия спорт Соревнования СОШ №3 школа-интернат футбол выборы 2012 кандидаты агитация голосование Праздник день св. Валентина Служебный роман дистанцинное обучение масленица ярмарка Блины журналистика юнкоры выставка Осенняя ярмарка eTwinning учитель семинар МАН Научная конференция 2013 международные связи Волонтер Корпус Мира Акция экология воспитательное мероприятие внешкольная деятельность 2015 День учебные материалы
Останні коментарії
Друзі сайту
Новое в блоге
[13.11.2017]
Переможці конкурсу т... (0)
[08.09.2017]
Тиждень Малих олімпі... (0)
[20.03.2017]
Учитель року - 2017 (1)
[20.02.2017]
Заходи щодо вшануван... (0)
[16.02.2017]
Виховні заходи "... (0)
[09.02.2017]
День безпечного інте... (0)
[16.01.2017]
Вибір професії (0)
[31.10.2016]
ePals: Brazil & Ukra... (0)
[13.10.2016]
До Дня захисника Укр... (0)
[13.10.2016]
Концерт групи "... (0)
Новые фото
Наш опрос
Для чего Вы обычно используете Интернет дома?
Всього відповідей: 61
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Офіційний сайт ЗЗСО І-ІІІ ступенів №3 "СШ"
Главная » 2018 » Червень » 29 » Звіт про діяльність ЗЗСО І-ІІІст.№3 "СШ" за 2017 - 2018 навчальний рік
16:29
Звіт про діяльність ЗЗСО І-ІІІст.№3 "СШ" за 2017 - 2018 навчальний рік
 

 

 
   
   

ЗВІТ

директора  ЗЗСО І-ІІІ ступенів №3 «СШ» за 2017 – 2018 -н.р.

Антонової Е.Г.

Закінчився навчальний рік і  ми повинні зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2017-2018 навчального  року. Відповідно до наказу МОН України «Про запровадження  звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних  навчальних закладів» від 28.01.2005 р. №55 керівники дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних  навчальних закладів щорічно після завершення навчального року звітують перед педагогічним колективом, батьківським комітетом, радами закладу про виконану роботу за навчальний рік.

  Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 р. №778, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

І. Загальні відомості про навчальний заклад:

 

  1. Повна назва навчального закладу: Заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №3 «Спеціалізована школа з поглибленим вивченням англійської мови» військово – цивільної адміністрації м. Торецьк Донецької області.
  2. Форма власності: Комунальна.
  3. Юридична адреса навчального закладу: 85200,  Донецька область,  місто Торецьк,  вулиця Євгена Седнєва,  будинок 3.
  4. Мова виховання та навчання: українська.
  5. Кількість класів, місць за проектом:      23, 500
  6. Заклад  має:  2 поверхи.
  7. Загальна площа закладу: 27095 м2
  8. Кількість учнів у навчальному закладі:   524
  9. Рух учнів протягом навчального року:

 

Учнів у закладі

Прибуло

Вибуло

Усього

2017-2018 н.р.

 

522

10

8

524

 

  1. Режим роботи навчального закладу:
  • Режим роботи школи в одну зміну з 08.00 до 17.00
  • Початок занять в 8.00.
  • Тривалість уроків:

                - у 1-х кл.        – 35 хв.

                - у 2-4  кл.      – 40 хв.

                - у 5-11  кл.    – 45 хв.

  • Тривалість перерв:

                після 1-го уроку – 10 хв.

                після 2-го , 3-го – 20 хв.

                після 4-го , 5-го, 6-го уроків – 10 хв.

 

 

1 кл.

2-4 кл.

5-11 кл.

1 урок

8.00 - 8.35

8.00 – 8.40

8.00 – 8.45

Пер. 25 хв.

Пер.20 хв.

Пер.10 хв.

2 урок

9.00 – 9. 35

9.00 – 9.40

9.00– 9.45

Пер. 25 хв.

Пер. 20 хв.

Пер. 20 хв

3 урок

10.00 – 10.35

10.00  – 10.40

10.05 – 10.50

Пер.-20 хв.

Пер.15 хв.

Пер.20 хв.

4 урок

10.55 – 11.30

10.55 – 11.35

11.00 – 11.45

 

Пер. 20 хв.

Пер. – 10 хв.

5 урок

 

11.55. – 12.35

12.00 – 12.45

 

 

Пер. 10 хв.

6 урок

 

 

12.55 – 13.40

 

 

Пер. 10 хв.

7 урок

 

 

13.50 – 14.35

 

  • Графік роботи ГПД:

                - початок роботи – 11.00

                - кінець роботи    – 17.00

  • Режим роботи ГПД:
  • 11.00 – 11.30 – прийом дітей, організація праці і відпочинку, бесіди з учителями та батьками ;
  • 11.30. – 12.30 – прогулянка;
  • 12.45 – 13.00 – обід;
  • 13.00 – 13.20 – рухливі ігри;
  • 13.20 – 15.00 – самопідготовка;
  • 15.00 – 15.30 – виховна година
  • 15.30 – 16.30 – час відпочинку
  • 16.30 – 17.00 -  підведення підсумків, відправлення дітей  додому.

 

ІІ. Матеріально – технічна база ЗЗСО І-ІІІ ступенів №3 «СШ»

  1. Облаштування приміщень:
  • Переклеєні шпалери у 6 класних кабінетах;
  • Виконаний косметичний ремонт у всіх класних кабінетах, спортивній залі, актовій залі, мед. кабінеті, майстерні, бібліотеці: пофарбовані всі парти, стільці, підлога, панелі;
  • Виконана побілка на кухні, туалетах та у коридорах;
  • Переведено два класи (1-б та 3-в) з другого на перший поверх, а кабінет музики облаштовано на 2-му поверсі;
  • Облаштовується класна кімната для 1-го класу (каб. №24).
  • Замінені опалювальні батареї та стояки (каб. 16, бібліотека).
  1.     Облаштування території: вся територія закладу приведена до санітарно – гігієнічних норм:
  • трава викошена, дерева обкопані, прибрано сміття;
  • кількість посаджених дерев -  7,  квітників - 2.
  1.  Облаштування фасаду школи: вибірково замінена обліцовочна плитка, заштукатурені вибоїни, пофарбовані сходи, пандус та плитка ганку.
  • Триває облаштування зон відпочинку для молодших школярів.
  • Висаджені квіти у напільні вази  на ганку закладу.
  1. Поліпшення матеріально – технічної бази закладу протягом навчального року:
  • За бюджетні кошти придбана мультимедійна дошка для 1-го класу.
  • Побудоване та облаштоване футбольне поле зі штучним покриттям.
  • За благодійні кошти придбано два інформаційні банера та  один вітальний банер.
  • За благодійні кошти міжнародної благодійної організації «Arche nova» придбана електрична фото рамка для демонстрування шкільних заходів.
  • За кошти литовсько – українського проекту « На шляху до змін», як переможцям даного проекту, закуплено обладнання та облаштовано Wi-Fi зона по всій школі.
  • Вихід  в  Інтернет  забезпечує  можливість  використовувати  в  навчанні доступні загальноосвітні ресурси. Програмне забезпечення ліцензійне.
  • Навчальні кабінети забезпечені технічними засобами навчання:

 

№ з/п

       Найменування

Кількість

1

Комп’ютери

42

2

Телевізори

4

3

магнітофони, DVD

2

4

Екрани

2

5

Інтерактивні дошки

5

6

Жалюзі

17

7

Теплова завіса

1

8

Кондиціонери

1

9

Проектори

6

10

Магнітні дошки

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Протягом  навчального  року  силами  батьків  або  із  залученням

представників  батьківської  громади  відбувались  поточні  ремонтні  роботи:

- ремонт опалювальної системи, системи  водопостачання;

 -  косметичні  ремонтні  роботи  в  класних  кабінетах;

 - частковий ремонт покрівлі;

 - заміна кранів, замків, сантехнічного приладдя.

  1. Дотримання правил з охорони праці та безпеки життєдіяльності:

· Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу закладу з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, інженер з ОП Токмаков М.О. створено службу з охорони праці, сплановані заходи.

  • На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Проводяться цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці.
  • Кожна класна кімната, кабінет має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності.
  • У приміщенні школи розміщено кілька стендів по безпечній поведінці.
  • Питання охорони праці та попередження травматизму постійно знаходиться на контролі в адміністрації. Контроль за проведенням інструктажів перед екскурсіями, поїздками, змаганнями покладений на ЗВР, яка фіксує їх у спеціальному журналі. Контроль за іншими видами  інструктажів на голову комісії з охорони праці. 

· Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання.  Побутовий травматизм серед учнів закладу  за 2017  рік складає 45 випадків: із них 44- випадкове падіння та 1 випадок -  контакт з представниками флори і фауни.

· В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учнями та  учителями.

· Причини виникнення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи.

· Факти виробничого та шкільного травматизму протягом навчального року відсутні.

 

Просмотров: 48 | Добавил: Якушева_І_С | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar