Понеділок
20.11.2017
18:35
Форма входа
Категории раздела
Разное [43]
ЗНО [11]
Материалы для подготовки к независимому внешнему тестированию (требования, программы, образцы заданий)
Иностранные языки [16]
Материалы к урокам иностранного языка
Мероприятия [5]
Разработки сценариев и материалы для мероприятий
Разроботки уроков [16]
Разработки учителей школы для уроков по различным предметам
Электронные учебники [4]
Электронные версии школьных учебников
Новые файлы
[10.05.2017]
Підсумкові контрольн... (0)
[22.03.2017]
Поради психолога (0)
Поиск
Частые Запросы
ЗНО ВНО математика внешнее независимое оценивание зовнішнє незалежне оцінювання иностранный язык ІКТ завдання загальна середня освіта внешнее независимое тестирование зовнішнє незалежне тестування connecting classrooms МЕТОДИКА газета легкая атлетика чемпионат мира IAAF Донецк английский язык урок план-конспект мультимедиа презентация мероприятия начальные классы информация мон физика Анкета объявления линейка 1 сентября англійська мова іноземна мова праздники Последний звонок 8 марта история Конспект перекличка каникулы ВНЗ вступительные экзамены вступні екзамени вузы Дистанционное обучение внешкольные акции эко-акции 1 класс фестиваль школьная газета Маёвка Конкурс достижения природа поход Ученики 2014 бориса Грінченка 9 класс школа занятия спорт Соревнования СОШ №3 школа-интернат футбол выборы 2012 кандидаты агитация голосование Праздник день св. Валентина Служебный роман дистанцинное обучение масленица ярмарка Блины журналистика юнкоры выставка Осенняя ярмарка eTwinning учитель семинар МАН Научная конференция 2013 международные связи Волонтер Корпус Мира Акция экология воспитательное мероприятие внешкольная деятельность 2015 День учебные материалы
Последние комментарии
Вітаю, Ганно ...

Юля, через те...

Друзья сайта
Новое в блоге
[13.11.2017]
Переможці конкурсу т... (0)
[08.09.2017]
Тиждень Малих олімпі... (0)
[20.03.2017]
Учитель року - 2017 (1)
[20.02.2017]
Заходи щодо вшануван... (0)
[16.02.2017]
Виховні заходи "... (0)
[09.02.2017]
День безпечного інте... (0)
[16.01.2017]
Вибір професії (0)
[31.10.2016]
ePals: Brazil & Ukra... (0)
[13.10.2016]
До Дня захисника Укр... (0)
[13.10.2016]
Концерт групи "... (0)
Новые фото
Наш опрос
Для чего Вы обычно используете Интернет дома?
Всього відповідей: 48
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Офіційний сайт СЗОШ l-lll ступенів №3 міста Торецьк
Главная » Файлы » Разроботки уроков

Тренінгове заняття з учнями 10-12 років «Дерево толерантності»
[ Скачать с сервера (17.4Kb) ] 22.03.2017, 21:40

Тренінгове заняття з учнями 10-12 років «Дерево толерантності»

Опис матеріалу: Пропоноване тренінгове заняття в інтерактивній формі знайомить учнів 10-12 років з поняттям толерантного спілкування і допомагає змоделювати стиль толерантної поведінки з оточуючими людьми. Даний матеріал буде цікавий шкільним психологам та соціальним педагогам.

Конспект тренінгового заняття з учнями 10-12 років «Дерево толерантності»

Мета:

1. Знайомство підлітків з поняттям «толерантність».

2. Показати учасникам тренінгу значимість толерантного спілкування для вирішення різних проблем у соціумі.

Матеріал: 3 шарфа для зав'язування очей, яблуко, розділений на частини, різнокольорові стікери, фломастери, дошка, крейда.

Хід заняття

Психолог. Дуже часто людям важко знайти спільну мову з іншими людьми, тому що вони дуже відрізняються один від одного. Тому сьогодні ми поговоримо про те, як будувати відносини з тими, хто не схожий на вас.

Перш ніж ми почнемо обговорення, давайте проведемо маленький експеримент (запрошуються три учасника). Зараз, я зав'яжу вам очі і дам по черзі доторкнутися до одного і того ж предмета, дуже добре знайомого вам. А потім ви вирішите разом, що це за предмет! Інші хлопці, будь ласка, залишайтеся мовчазними учасниками даного експерименту. Сподіваюся, що по закінченню експерименту ми разом зможемо зробити цікавий висновок. Зав'язуються очі дітям, які беруть участь в експерименті і ведучий дає їм можливість доторкнутися до одного предмета - яблука, але 1-го тільки до шкірки яблука одним пальцем, 2-му тільки до м'якоті яблука одним пальцем, а 3-го тільки до чарочки яблука одним пальцем. Діти чіпають предмет, водять по ньому пальцем протягом 30-ти секунд, потім предмет забирається в коробку і їм розв'язують очі.

Психолог. Ваше завдання – припустити, що це за предмет, а потім, в процесі спілкування ви повинні прийти до єдиного рішення (учні доводять один одному свою точку зору і приходять до спільної відповіді на поставлене запитання – Що це?- і озвучують його)

Психолог показує ціле яблуко і аналізує відповідь учнів разом з усіма дітьми:

- Які кроки наближали вас до прийняття спільного рішення? (вміння прислухатися один до одного, вміння йти на компроміс, співробітництво, взаємоповага, довіра один до одного, доброзичливість ...)

- Які кроки віддаляли вас один від одного і від загального рішення? (невміння уважно слухати інших, квапливість, егоїзм, недовіру, сумніви, самовпевненість ...)

Психолог. Подивіться, кожен з вас аналізував цю проблему по-своєму, але ви змогли знайти загальне рішення, хоча предмет був неоднозначний.

- Всі ви змогли проявити дуже гарна якість особистості – толерантність у спілкуванні. (На дошці написано визначення толерантності).

- Часто люди бувають, терпимі один до одного в сучасному житті?

(Відповіді учнів)

Якщо людина відрізняється від нас за зовнішністю, за переконання, за світоглядом, за фізичним можливостям або національності, мови, віри, які почуття він може викликати у нас?

(Відповіді учнів, які необхідно записати на дошці)

- роздратування,

- байдужість,

- агресивність,

- подив,

- презирство,

- зарозумілість.

Якщо ж ми проявляємо терпимість, доброзичливість і увагу до інших людей, ці негативні почуття можуть перетворитися в позитивні.

Давайте спробуємо це зробити.

(На дошці разом перетворюємо)

- уміння володіти собою,

- чуйність,

- доброзичливість,

- довіра,

- великодушність,

-безкорисливість

До якого ж висновку ми можемо підійти в нашій спільній роботі?

Не можна ділити світ лише чорне або біле, хороше або погане, у світі багато відтінків, тому кожна людина має позитивні і негативні риси характеру. Але якщо ми виявляємо один до одного терпимість, чуйність, доброзичливість, нам легко знайти спільну мову навіть з тими, хто не схожий на нас.

Давайте сьогодні разом виростимо своє дерево толерантності, яке буде нагадувати, які якості допомагають людям позитивно спілкуватися.

У вас є стікери – листочки дерева, на яких ви можете написати ті якості, які вам допомагають спілкуватися з людьми, а у мене на дошці стовбур дерева толерантності (діти пишуть і приклеюють листочки, а потім зачитують їх).

Рефлексія:

- Що вам сподобалося на занятті?

- Що ви можете взяти для себе з нашого спілкування на занятті?

- Одним словом оцініть свій стан під час заняття?

Підсумок заняття.

Ведучий дякує за роботу всіх дітей і підводить підсумок:

«Це дерево залишиться з вами і хай на ньому з'являються нові плоди і пагони ваших успіхів у толерантному спілкуванні з людьми!»

Список використаної літератури:

1. М. Р. Битянова, Т. В. Азарова, Е. І. Афанасьєва, Н. Л. Васильєва «Робоча книга шкільного психолога».

2. Р. В. Солдатова, Л. А. Шайгерова, О. Д. Шарова «Жити в світі з собою і іншими: Тренінг толерантності для підлітків».

Категория: Разроботки уроков | Добавил: Панасенко_М_А_
Просмотров: 22 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar