Понеділок
20.11.2017
18:27
Форма входа
Категории раздела
Разное [43]
ЗНО [11]
Материалы для подготовки к независимому внешнему тестированию (требования, программы, образцы заданий)
Иностранные языки [16]
Материалы к урокам иностранного языка
Мероприятия [5]
Разработки сценариев и материалы для мероприятий
Разроботки уроков [16]
Разработки учителей школы для уроков по различным предметам
Электронные учебники [4]
Электронные версии школьных учебников
Новые файлы
[10.05.2017]
Підсумкові контрольн... (0)
[22.03.2017]
Поради психолога (0)
Поиск
Частые Запросы
ЗНО ВНО математика внешнее независимое оценивание зовнішнє незалежне оцінювання иностранный язык ІКТ завдання загальна середня освіта внешнее независимое тестирование зовнішнє незалежне тестування connecting classrooms МЕТОДИКА газета легкая атлетика чемпионат мира IAAF Донецк английский язык урок план-конспект мультимедиа презентация мероприятия начальные классы информация мон физика Анкета объявления линейка 1 сентября англійська мова іноземна мова праздники Последний звонок 8 марта история Конспект перекличка каникулы ВНЗ вступительные экзамены вступні екзамени вузы Дистанционное обучение внешкольные акции эко-акции 1 класс фестиваль школьная газета Маёвка Конкурс достижения природа поход Ученики 2014 бориса Грінченка 9 класс школа занятия спорт Соревнования СОШ №3 школа-интернат футбол выборы 2012 кандидаты агитация голосование Праздник день св. Валентина Служебный роман дистанцинное обучение масленица ярмарка Блины журналистика юнкоры выставка Осенняя ярмарка eTwinning учитель семинар МАН Научная конференция 2013 международные связи Волонтер Корпус Мира Акция экология воспитательное мероприятие внешкольная деятельность 2015 День учебные материалы
Последние комментарии
Вітаю, Ганно ...

Юля, через те...

Друзья сайта
Новое в блоге
[13.11.2017]
Переможці конкурсу т... (0)
[08.09.2017]
Тиждень Малих олімпі... (0)
[20.03.2017]
Учитель року - 2017 (1)
[20.02.2017]
Заходи щодо вшануван... (0)
[16.02.2017]
Виховні заходи "... (0)
[09.02.2017]
День безпечного інте... (0)
[16.01.2017]
Вибір професії (0)
[31.10.2016]
ePals: Brazil & Ukra... (0)
[13.10.2016]
До Дня захисника Укр... (0)
[13.10.2016]
Концерт групи "... (0)
Новые фото
Наш опрос
Для чего Вы обычно используете Интернет дома?
Всього відповідей: 48
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Офіційний сайт СЗОШ l-lll ступенів №3 міста Торецьк
Главная » Файлы » Разроботки уроков

Поради психолога
[ Скачать с сервера (24.9Kb) ] 22.03.2017, 22:02

Поради психолога

Дев'ять способів, як змінити людину, не завдавши йому образи і не викликаючи обурення:

1-е правило – починайте з похвали і щирого визнання достоїнств людини.

2-е правило – звертаючи увагу людей на їхні помилки, робіть це в непрямій формі.

3-е правило – перш, ніж критикувати іншого, скажіть про свої власні помилки.

4-е правило – задавайте питання, замість того, щоб віддавати накази.

5-е правило – давайте можливість людині врятувати своє обличчя.

6-е правило – хваліть людину за кожен, навіть незначний успіх і будьте при цьому щирими у своєму визнанні і щедрі на похвалу.

7-е правило – створіть людині добре ім'я, щоб він став жити у відповідності з ним.

8-е правило – користуйтеся заохоченням, зробіть так, щоб недолік, який ви хочете в людині виправити, виглядав легко виправити, а справа, якою ви хочете його захопити, легко здійсненним.

9-е правило – робіть так, щоб людям було приємно виконати те, що ви хочете

 

10 порад батькам підлітків

У виховному процесі неприпустима конфронтація, боротьба вихователя з вихованцем, протиставлення сил і позицій. Тільки співпраця, терпіння і зацікавлена участь вихователя в долі вихованця дають позитивні результати.

• У підлітковому віці діти починають оцінювати життя своїх батьків.

• Обговорюють поведінку, вчинки, зовнішній вигляд мам і тат.

• І постійно порівнюють.

• Результат цього зіставлення позначиться на ваших стосунках з сином або дочкою.

• Він може бути для вас як приємним, так і неприємним.

Порада 1

• Якщо не хочете вдарити в бруд обличчям, починайте готуватися до цієї оцінки як можна раніше.

• Головне у ваших взаєминах з дитиною – взаєморозуміння

• Щоб його встановити, ви повинні проявляти ініціативу і не таїти образ.

Порада 2

• Підтримуйте впевненість дітей у собі, у своїх силах, у тому, що навіть при певних недоліках (які є у кожного) у них є свої незаперечні переваги.

• Стратегія батьків – сформувати у дитини позицію впевненості: «все залежить від мене, в мені причина невдач або успіхів. Я можу домогтися багато чого і все змінити, якщо зміню себе».

Порада 3

• Дивуйте – запам'ятається!

• Той, хто виробляє несподіване і сильне враження, стає цікавим і авторитетним.

• Життя батьків, їх звички, погляди мають значно більший вплив на дитину, ніж довгі повчальні бесіди.

Порада 4

• Ви хочете, щоб ваша дитина був міцним і здоровим?

• Тоді навчитеся самі і навчіть його основам знань про свій організм, про способи збереження та зміцнення здоров'я.

• Тільки фізичні вправи, в тому числі і на уроках фізкультури, можуть пом'якшити шкоду від багатогодинного сидіння за партою. Так що не поспішайте звільняти дитину від фізкультури.

• І абсолютно необхідно, щоб дитина розуміла: щастя без здоров'я не буває.

Порада 5

• Бережіть здоров'я дитини і своє, навчитеся разом з ним займатися спортом, їздити на відпочинок, ходити в походи.

• Який захват відчуває дитина від звичайної сосиски, засмаженої на багатті, від раскрошившегося шматочка чорного хліба, який знайшовся в пакеті після повернення з лісу, де ви разом збирали гриби.

• А день, проведений в гаражі разом з батьком за ремонтом автомобіля, здасться хлопчику святом більш важливим, ніж катання в парку на «крутому» атракціоні.

• Тільки не пропустіть момент, поки це дитині цікаво.

Порада 6

• Скільки часу на тиждень ви проводите зі своїми дітьми? -1,5 години в тиждень?!

• Обов'язково подумайте, чим буде займатися ваша дитина в години, вільні від навчання і приготування уроків.

• Підліток повинен твердо знати: часу на неробство і нудьгу у нього немає.

Порада 7

• Бажання дорослих уникнути розмов з дітьми на деякі теми привчає їх до думки, що ці теми заборонені. Ухильна або перекручена інформація викликає у дітей необґрунтовану тривогу. (Делікатну розмову).

Порада 8

• Не оберігайте підлітків надміру від сімейних проблем, як психологічних (навіть якщо сталося нещастя, чия-то хвороба або відхід з життя, – це загартовує душу і робить її більш чутливою), так і матеріальних (це вчить знаходити вихід).

• Підлітку необхідні позитивні і негативні емоції.

• Для успішного розвитку дитини корисно зрідка відмовляти йому в чомусь, обмежувати його бажання, тим самим готуючи до подолання подібних ситуацій у майбутньому.

• Уміння справлятися з неприємностями допомагає підлітку сформуватися як особистості.

• Роль дорослої людини складається в тому, щоб допомогти дитині стати дорослим, навчити його протистояти дійсності, а не тікати від неї.

Порада 9

• Якщо ви вже встигли наробити помилок у вихованні, вам буде важче, ніж на початку шляху.

• Але якщо в своєму вихованцеві ви виявите хоча б крапельку доброго і будете потім спиратися на це хороше в процесі виховання, то отримаєте ключ до його душі і досягнете гарних результатів.

Порада 10

• Якщо ви зрозуміли, що були не праві, нехтували думкою сина або дочки в якихось важливих для них питаннях, не бійтеся зізнатися в цьому спочатку собі, а потім і дитині.

• Намагайтеся не повторювати цієї помилки знову. Довіру втратити легко, а відновлювати його довго і важко.

 

Підлітковий криза або Як зберегти нерви і зберегти любов?

 «Був такий рожевенький поросеночек, а виросла...» Пам'ятайте ці слова з відомої оперети? Вашій дитині пішов другий десяток, і думки про те, «що ж виросло», починають відвідувати вас все частіше. Настав «велике» час підліткового кризи. І само собою постало питання: «Куди подівся милий малюк? І як же тепер спілкуватися з тим, в кого перетворився «рожевенький поросеночек»?» У даній статті ви знайдете практичні рекомендації про те, як будувати відносини з підлітком в цей непростий період підліткової кризи, щоб уберегти свою нервову систему і не втратити контакт, теплоту і любов з взрослеющим дитиною. Для того щоб краще зрозуміти запропоновані тут поради, потрібно знати, на чому вони засновані, тобто мати уявлення про те, що таке підлітковий криза.

Фізіологічні та психологічні основи кризи підліткового віку

 Розкажіть дитині про те, що з ним діється.Для цього потрібно вибрати підходящий момент, наприклад, через якийсь час після незначної сварки, коли підліток «вибухнув» на порожньому місці. Почніть розмову, коли ви обоє вже «охололи», але пам'ять про події конфлікті ще свіжа. Постарайтеся повністю відмовитися від обвинувальної і уличающей манери і вкласти в свою розповідь максимум тепла і розуміння. Повідайте підлітку про те, що відбувається з її організмом і як це впливає на його емоції і поведінку. Дайте йому знати, що ви його розумієте і готові підтримати, але не мають наміру спускати все з рук, т. к. він вже достатньо великий для того, щоб навчитися справлятися зі своїми емоціями та брати за них відповідальність на себе. Ви можете сказати йому щось, на кшталт: «Коли відчуваєш прилив злості, образи або роздратування, зупинися, глибоко вдихни і уяви собі, як ці почуття йдуть і розчиняються разом з видихуваним повітрям. Якщо потренуєшся і навчишся цього, ти будеш значно рідше сваритися з оточуючими. Але, якщо тобі все ж не вдалося втриматися, і ти зірвався, знайди в собі мужність відкрито в цьому зізнатися і вибачитися»

Підлітку дуже корисно знати про фізіологічні причини його емоційних сплесків, але цього не достатньо, оскільки, крім різких перепадів емоцій, підліткова криза проявляється у безлічі інших речей. Тому підліток дуже потребує вашої любові, розумінні і підтримці. Ось ряд рекомендацій про те, як ви можете їх виражати:

 Сприймайте свого сина чи дочку як підростаючої людини. Адже це вже не дитина, повністю залежить від вас, але ще і не дорослий, здатний жити автономно. Тому і ставлення до підлітка має бути відповідна: необхідно знайти золоту середину між тотальним контролем і вседозволеністю. Підліток потребує саме «контрольованої свободи», оскільки, як би він не хизувався своєю дорослістю, підсвідомо він все ще перебуває в позиції воспитываемого дитини.

Ні в якому разі не робіть постійних акцентів на недоліки зовнішності підлітка!

 Навіть дуже м'яко і лагідно сказані фрази, типу «ти моя пампушка», «носатик мій улюблений», болісно відгукуються у свідомості підлітка, і він починає постійно звертати увагу на зазначений недолік, намагається його приховати, здається собі потворним і не вартим любові. Це може призводити до таких жахливих наслідків, як, наприклад, харчові розлади (анорексія і булемія), якими останні кілька років страждає на таку кількість дівчаток-підлітків, що перетворилася на світову проблему.

 Намагайтеся не відкидати друзів вашої дитини,навіть якщо ви вважаєте, що дружба з ними може йому нашкодити. Підліток має право вибирати коло спілкування. Довіряйте своїй дитині і давайте йому право отримувати необхідний життєвий досвід, який він черпає з спілкування зі своїми друзями. Бувають, звичайно, і критичні ситуації, коли люди, що оточують дитину, можуть завдати йому непоправної шкоди (наприклад, заохотити до наркотиків). В такому випадку почніть з м'якого висловлювання своєї думки про ту шкоду, яку вони здатні завдати підлітку, але не чекайте миттєвої реакції. Наберіться терпіння і продовжуйте м'яко нагадувати йому про недоліки його друзів, даючи йому час самому зрозуміти, що за люди його оточують. Адже, якщо ви спробуєте директивно заборонити контактувати з ними, це призведе лише до вашого конфлікту з дитиною, його страждань та спроб зустрічатися з друзями за вашою спиною, наприклад, замість ходіння в школу.

 Цікавтеся життям підлітка. Багато старшокласники кажуть про те, що їх спілкування з батьками обмежується лише формальним щовечірніх питанням «ну, як справи в школі?», на який вони відповідають так само формально. За фразою «не лізьте в моє життя» насправді ховається величезна потреба підлітка в розумінні і інтерес з боку дорослих. Тому цікавтеся життям ваших дітей, їх проблемами і переживаннями. І ні в якому разі не знецінюйте ці проблеми, навіть якщо вони здаються вам зовсім не значними і по-дитячому наївними, адже це життя вашої дитини, тому, говорячи «перестань, це ж дурниця», ви обесцениваете саму його життя. А він потребує підтримки, мудрому раді і розумінні.

 Не накладайте жорстке вето на розмови про секс. Схильність підлітків «все опошляти», знаходячи еротичний підтекст навіть у тому, що, здавалося б, не має ніякого відношення до сексу, є не що інше, як їм доступне зняття сексуальної напруги. Не бійтеся говорити зі своєю дитиною про інтимну сторону життя, т. к. подібні розмови допомагають йому сформувати адекватне ставлення до тієї частини дійсності, якої він рано чи пізно торкнеться.

 Надавайте підліткові місце і час для усамітнення, т. к. він часто потребує того, щоб побути наодинці з самим собою, розібратися у своїх почуттях і переживаннях, подумати про себе, свої проблеми, пофілософствувати і просто насолодитися самотністю.

 Не вторгатися в особистий простір підлітка проти його волі.Не викидайте його речей і не забирайтеся в його кімнаті без його відома і згоди, т. к. в підлітковому віці для дитини величезне значення набуває обстановка, в якій він живе. Вона стає не просто вираженням його внутрішнього світу, а його частиною. І він готовий захищати її також ревно, як і простір своїх переживань і думок. Так само намагайтеся не дошкуляти підлітка розпитуваннями про те, що з ним відбувається, якщо він дає вам однозначно зрозуміти, що не хоче говорити в даний момент.

 Але вам варто всегдапоказывать підлітку, що ви готові його вислухати і підтримати.Для цього ви можете використовувати фрази, типу «якщо захочеш поговорити, я на кухні».

 Спокійно ставтеся до максималізму підлітка і його різкості в судження. Просто зрозумійте, що в даний період часу ваша дитина так мислить, і не в його владі це змінити. Не намагайтеся переконувати підлітка, чекаючи миттєвої згоди. Вам варто м'яко показувати інші можливі точки зору. І, повірте, навіть якщо ваша дитина усім своїм виглядом демонструє, що в корені не згоден з вами, він прекрасно вас чує і в кінцевому підсумку часто керується вашим більш мудрою думкою, хоча лише у вкрай рідкісних випадках зізнається в цьому.

Я часто чую від підлітків, чиїм батькам вдається вести себе подібним чином, такі фрази: «Моя мама – моя найкраща подруга. Я можу розповісти їй абсолютно все, і вона завжди мене підтримує і допомагає порадою».

 Але бувають ситуації, в яких не допомагає навіть таке мудре і чуйне ставлення. Тоді криза підліткового віку стає справжньою проблемою – підліток пускається у всі тяжкі: перестає вчитися, починає вживати алкоголь і наркотики, краде і бреше, робить спроби самогубства і багато іншого. У такій ситуації поради обмежитися не вийде. Тут потрібна консультація кваліфікованого психолога, який допоможе підлітку і його родині подолати цей критичний час.

Категория: Разроботки уроков | Добавил: Панасенко_М_А_
Просмотров: 71 | Загрузок: 1 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
avatar